Naše služby
Odborná znalost a zkušenosti našich pracovníků zaručuje našim klientům nejen služby a řešení na vysoké profesionální úrovni, ale reflektují také i ty nejodvážnější potřeby našich klientů. Naše profesionalita se vyznačuje aktivní komunikací při řešení klientských požadavků od přípravné fáze, kdy společně s klientem definujeme strategii či formu řešení, přes realizační fázi projektu, kde provádíme koordinaci realizačních činností a jejich kontrolu dle nastavené strategie a parametrů, až po vlastní provozní fázi projektu, kde také řešíme vzniklé potřeby či problémy na každodenní bázi.
Při poskytování našich služeb uplatňujeme nástroje a metodiky projektového řízení, díky nimž systémově a koordinovaně naplňujeme stanovené cíle na projektech našich klientů. Principy projektového řízení využíváme nejen u řešení komplexních projektů, ale i při poskytování jednotlivých dílčích služeb, do kterého patří jak služby spojené s dlouhodobým vlastnictvím nemovitostí, tak i služby navázané na stavebně technický rozvoj nemovitostí a jejich development.
S ohledem na naše bohaté zkušenosti jsem schopni klientovi nabídnout široké portfolio služeb a to počínaje odborným poradenstvím a konzultačními službami z oblasti stavebnictví, rovněž tak z trhu s nemovitostmi, přes správu nemovitostního portfolia a property management, až po management staveb a development.
Naše služby v rámci property managementu mimo jiné zahrnují:
- Administrativní správa
- Ekonomická a obchodní správa
- Efektivní management a optimalizace využití objektu
- Kontrola a úhrada dodavatelských faktur, kontrola dodržování finančního rozpočtu
- Kalkulace a rozúčtování provozních nákladů
- Účetnictví – fakturace vůči nájemníkům, vystavení zálohových faktur, kontrola plateb, upomínkování, vyúčtování
- Management nájemných smluv
- Realitní činnost a odborné poradenství
Odpovědně se staráme a zhodnocujeme portfolia nemovitostí našich klientů tak, aby se naši klienti mohli soustředit pouze na svůj byznys.
V přípravné fázi se jedná zejména o:
- Konzultace s klientem za účelem přesného vymezení jeho představy a potřeb s promítnutím do stavebně technického řešení
- Cenový management a poradenství za účelem optimalizace stavebních nákladů, nevyjímajíc přitom dopad na budoucí provozní náklady
- Koordinace všech zainteresovaných subjektů ve věci zajištění potřebných výstupů a podkladů nezbytně nutných pro uzavření potřební smluvní dokumentace
- Asistence při tvorbě smluvních vztahů s generálním zhotovitelem stavby, respektive asistence při uzavření smlouvy o dílo s generálním zhotovitelem stavby
V realizační fázi pak zastřešujeme také:
- Pravidelnou kontrolu dodržování kvality prací, dodaných materiálů, technologických postupů a technických předpisů
- Kontrolu plnění harmonogramu, respektive dohled nad dodržováním časového plánu výstavby
- Kontrolu nad dodržováním všech dohod, podmínek a termínů uvedených ve smlouvě o dílo a také podávání návrhů na uplatnění smluvních pokut vůči zhotoviteli stavby
- Cenovou a věcnou kontrolu prováděných prací a zjišťovacích protokolů, porovnání s odsouhlaseným rozpočtem
- Projednání dodatků a změn projektu a uplatňování námětů, směřující ke zhospodárnění budoucího provozu, tedy užívání dokončené stavby
V dokončovací a následně provozní fázi se staráme o:
- Činnosti nutné k úspěšnému uvedení díla do užívání
- Kontrolu odstraňování vad
- Řešení požadavků vzniklých v souvislosti se zahájením užívání či provozu
- Koordinace při vybavování nemovitosti mobiliářem
Naším cílem je efektivní správa majteku se zacílením na ekonomiku dané nemovitosti, která přínáší majiteli maximálně možný přínos a optimální hodnotu jeho majetku. V rámci asset managementu zajišťujeme i plánování, rozpočtování, kontrolling, a samozřejmostí je pravidelný reporting vlastníkovi nemovitosti.
Naše služby v rámci asset managementu mimo jiné zahrnují:
- Administrativa spojená se správou objektu
- Ekonomická a obchodní správa
- Optimalizace výdajů spojených s provozem
- Efektivní management a optimalizace využití objektu
- Zajištění maximální obsazenosti budovy
- Kontrola a úhrada dodavatelských faktur, kontrola dodržování finančního rozpočtu
- Kalkulace a rozúčtování provozních nákladů
- Účetnictví – fakturace vůči nájemníkům, vystavení zálohových faktur, kontrola plateb, upomínkování, vyúčtování
- Management nájemných smluv
- Realitní činnost a odborné poradenství
V rámci asset managementu se odpovědně staráme a zhodnocujeme majetek a aktiva našich klientů tak, jak bychom se starali o vlastní majetek. To znamená abychom dosahovali v rámci krátkodobých i dlouhodobých plánů a cílů požadovanou hodnotu a výnosnost, čímž uspokojíme požadavky a představy vlastníka nemovitosti.
Naše služby ve facility managementu zahrnují mimo jiné:
- Realizace stavebně technického, technologického a provozního auditu spravované nemovitosti
- Zajištění koordinace při zajišťování činností technické správy
- Vedení centrálních evidencí
- Zřízení centrální help deskové adresy pro hlášení oprav a havárií
- Zpracování administrativní správy nemovitosti
- Implementace centrálního systému nakupování služeb u ověřených dodavatelů
- Zpracování transparentních výstupů pro klienta, jako vlastníka nemovitosti
- Vytvoření doporučení pro zefektivnění provozu objektu
V konečném výsledku je dosaženo úspor na provozních nákladech z důvodu systémového řízení správy, zvýšení komfortu pro uživatele nemovitosti a zvýšení i jejich produktivity, zjednodušení komunikace při řešení správy objektu a zvýšení transparentnosti a informovanosti o provozu spravované nemovitosti.
V přípravné fázi se jedná zejména o:
- Konzultace s klientem za účelem přesného vymezení jeho představy a potřeb s promítnutím do stavebně technického řešení
- Cenový management a poradenství za účelem optimalizace stavebních nákladů, nevyjímajíc přitom dopad na budoucí provozní náklady
- Koordinace všech zainteresovaných subjektů ve věci zajištění potřebných výstupů a podkladů nezbytně nutných pro uzavření potřební smluvní dokumentace
- Asistence při tvorbě smluvních vztahů s generálním zhotovitelem stavby, respektive asistence při uzavření smlouvy o dílo s generálním zhotovitelem stavby
V realizační fázi pak zastřešujeme také:
- Pravidelnou kontrolu dodržování kvality prací, dodaných materiálů, technologických postupů a technických předpisů
- Kontrolu plnění harmonogramu, respektive dohled nad dodržováním časového plánu výstavby
- Kontrolu nad dodržováním všech dohod, podmínek a termínů uvedených ve smlouvě o dílo a také podávání návrhů na uplatnění smluvních pokut vůči zhotoviteli stavby
- Cenovou a věcnou kontrolu prováděných prací a zjišťovacích protokolů, porovnání s odsouhlaseným rozpočtem
- Projednání dodatků a změn projektu a uplatňování námětů, směřující ke zhospodárnění budoucího provozu, tedy užívání dokončené stavby
V dokončovací a následně provozní fázi se staráme o:
- Činnosti nutné k úspěšnému uvedení díla do užívání
- Kontrolu odstraňování vad
- Řešení požadavků vzniklých v souvislosti se zahájením užívání či provozu
- Koordinace při vybavování nemovitosti mobiliářem
Následně zpracujeme pro klienta naše doporučení, vycházející z našich dlouholetých zkušeností a znalostí. Při poskytování odborného poradenství klientovi preferujeme možnost nabídnout komplexní řešení na míru, před nabídkou pouze vybrané služby.
Naše služby zahrnují:
- Důkladné poznání klienta, jeho projektu a předmětnou problematikou
- Stanovení krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých cílů projektu včetně jednotlivých milníků a limitů v projektu
- Provedení detailní analýzy širších podmínek projektu a identifikace rizik
- Nalezení možných řešení a představení těchto řešení klientovi
- Vyhodnocení a doporučení finálního řešení
- Výběr vhodných subjektů pro realizaci finálního řešení
Naším cílem je poskytnout klientovi potřebný servis s komplexními a konkrétními závěry, na jejichž základě může odpovědně učinit kvalifikované rozhodnutí o dalším postupu v projektu.
Naše služby:
- Realizujeme stavebně technické audity předmětné nemovitosti
- Zpracováváme doporučení včetně návrhu na eliminaci případných rizik
- Ve spolupráci s klientem nastavíme cenovou politiku
- Zabezpečíme prezentace nemovitosti vhodnou a schválenou formou pro realitní trh
- Zajistíme přípravu a kompletaci potřebných dokumentů pro due diligence
- Zastupujeme klienta na jednáních s protistranou či jejími poradci/zástupci
- Poskytujeme plnou součinnost při tvorbě smluvního zabezpečení transakce
- Koordinujeme procesy a činnosti spojené převodem a to včetně procesu předání či převzetí nemovitosti
REFERENCE
S nemovitostmi pracuji už několik let, během kterých jsem vystřídal vícero společností zabývajících se správou nemovitostí. Při každé se však vyskytl nějaký problém plynoucí z jejich neschopnosti poskytovat služby, které měli být v náplni svoji práce. S malou vírou jsem se tedy rozhodl oslovit společnost Project Property Management, které tým mě přesvědčil o tom, že jsem udělal správně. O chvíli tomu bude rok, odkdy jsme navázali spolupráci, no hned po prvním měsíci jsem jejich služby věděl zhodnotit jako mnohem kvalitnější a cenově přístupnější, než nabízí konkurence.
Jako společnost jsme s prací PPM nadmíru spokojení, protože zaměstnanci této firmy vědí, že není budova jako budova a ke každé z nich je potřeba mít jiný přístup. Služby nám poskytovali, a stále poskytují, zejména v rámci property managementu, no při koupě další budovy jsme také využili možnost jejích poradenství a pomoci při vypracovaní potřebných dokumentů souvisejících s koupi. Jsme velice rádi, že nás ani v této oblasti nezklamali a dokázali, že jsou profesionálové.
Myslím, že je těžké dohlídnout na chod několika nemovitostí, ve kterých pracuje množství lidí bez výskytu menších či větších komplikací. Společnost Project Property Management to zvládá na jedničku i v případech, kdy začíná ve vzduchu viset problém. No díky tomu, že jej zaměstnanci dokážou promptně reagovat a zejména se flexibilně přizpůsobit, i naši konkrétní situaci vyřešili dřív, než stihnul problém vypuknout, za co bych jim i touhle cestou rád poděkoval.